Vardag





Natten till igår hade jag ont, ont, ont i magen vilket resulterade i få timmars sömn och en trött tisdags mamma. Dagen bestod ändå av sina måsten, jobb och även lite sligning. Ett frisörbesök var planen men när 100,- som hemmasligningen kostar jämfördes med de 1500,- de kostar att klippa och slinga hos frisören var jag denna gången snål och slog till med en hemmasligning. Lika nervöst varje gång. Blev helt okey resultat men tyvärr tog den inte på utväxten där den behövdes som mest. Blir antagligen till att gå till frisören iallafall nästa månad och då kan jag välja mellan att se de som att jag ändå förlorade 100,- eller vann en månad.

Dagen idag är full av aktivitet. Det är dags att betala räkningarna, måla de sista i köket så vi äntligen kan börja äta där igen, duscha, ta L till örondoktorn och jobb 15-20.15.

Det är snö STORM ute och här hemma längtar vi efter SOL. Vill slippa tjocka vinterkläder nu. På bild ny vårig tunika från Gina. 249;- och helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0