Energi











Idag är jag lite extra glad att det finns smink. Gårkvällen resulterade i massor av tårar. Vaknade denna morgon med minst sagt svullet ansikte. Huvudvärken kom som ett brev på posten och nu känns de som jag går runt i en förvirrad dimma. Vill inte gå in på närmare detalj men ibland blir det för mycket helt enkelt. Tror det är typiskt kvinnligt att köra på tills energin tar slut. Försöker tänka positvit och njuta dagen men det är svårt när ingen ork finns. All kraft just nu går till jobb, familjen och livet i sig. Egentligen borde jag tänka mer på mig själv. Ta en paus. Det är svårt när jag alltid varit en person som vill vara perfekt på jobb, perfekt mamman, perfekt frun, perfekt vän och perfekt i allt annat jag sysslar med. Självklart vet jag att mina äkta skulle älska mig ändå men det är svårt att lägga ting åt sidan när jag älskar och vill det jag gör.

Ska försöka släppa tankarna lite nu. Har städat upp här hemma, fixat med lite måsten och bäddat med våra nya påslakan från Ellos. 149,- stycket och rabatt på det. Ellos är verkligen ett hett tips. De har allt till bra priser och alltid rabatt.

Ikväll blir det grillat hemma hos Linnea, Stefan och Ella. Längtar. Goda vänner är den bästa meducinen för att känna lycka!

Kommentarer
Postat av: Miss.Gizmolina

Hej Mikaela!



Tack för din fina kommentar hos mig och förlåt för att du aldrig fick Kamille Mor & Barn som du vann. Mejla mig din adress så postar jag ett magasin till dig a.s.a.p. ! Min mejl: [email protected] Jag önskar dig en FIN kväll och en underbar sommar!



Kram! AnnaStina :)

2010-07-06 @ 21:33:54
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du får kika in i min blogg, gjorde ett litet inlägg om saker för barn här i närheten precis till dig!



Kram

2010-07-07 @ 08:39:19
URL: http://frusofie.se
Postat av: Diana

Hej! Åh vad kul att jag hittade hit! Läste din förra blogg o nu hittade jag denna genom din länk på gizmolinas blogg. Ni har så fint hemma. Visa gärna bilder o tips på var du hittar allt fint :) Kram

2010-07-07 @ 10:27:51
Postat av: Jennie

Men du vilken himla snygg tunika! Den ljusblå, var är den ifrån? Pris? Vill ha! :D

2010-07-09 @ 19:48:36
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0