Lägenheten







































































I brist på klick med kameran denna helgen bjuder jag på lite ny gamla bilder från hemma på vår gata i stan. Riktigt nöjda är vi över möbleringen som vi efter många om och men kommi fram till. Just nu känns här rymligt trots att vi bor tre på 54kvm. Så länge allt har sin plats fungerar det perfekt och precis nu är det ingenting som fattas eller det skulle vara en TV i sovrummet då.  Skönt att kunna lägga se favoritprogrammen utan att behöva argumentera först. Tror jag ska ta och önska mig detta i present till min kommande födelsedag.

Denna helg har spenderats på jobb medan mina killar besökt farmor och farfar på landet. Att jag igår var ensam hemma hör inte till vanligheterna. Rastlös människa som jag är kunde jag inte låta bli att fara runt här hemma med målarpenseln i högst hugg. Resultaten ska ni få se en annan dag. Nu är jag för trött för att ens tänka på att fotografera mina mästerverk. Närsom kommer mina två hem. Bäst att passa på att vila sig lite. Huvudet är med även idag men jag trotsar. Trött på att inte orka.

Imorgon väntar vardag med allt vad det innebär. Vi räknar ned dagarna till semestern. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Ullis

ÄLSKAR hemma-hos-bilder (och hos dig/Er är inget undantag), älskar att se hur folk bor och hur de planerar och möblerar och inreder!! Men du glömde toan ;)

2010-07-18 @ 19:57:04
Postat av: Mikaela

Tack så mycket. Jag glömde inte toan den är tom för liiiiten för att fotas eller ganska ointressant om jag säger så ;) Kramar M!

2010-07-18 @ 20:23:46
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej, var ju tvungen att kika in här hos dig också ;) Vad fint ni har hemma. Det märks att vi har lika smak.



Nu ska jag kika vidare här på bloggen.



Kram

Emmy

2010-07-18 @ 21:10:20
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Jennie och Exxa

Jättevackra bilder, älskar fotoväggen! Just nu har jag en tävling i min blogg där vinsten är ett personligt namnsmycke, vore kul om du ville vara med! :)

2010-07-19 @ 13:21:36
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Elin Gabriella

2010-07-19 @ 15:08:20
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella

Åh vad mysigt ni har det! :)



Kram!

2010-07-19 @ 15:08:51
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag älskar ert vackra hem :)

2010-07-19 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0