Lek























Mannen min är på jobb ikväll. Jag lyssnar till Cornelius Vreeswijk och ser på bilder från eftermiddagen. Vi har hoppat nytt hopprep, fikat och pysslat. Nu sover skatten vår sen några timmar tillbaka. Tittar till honom mellan varven och vad kan vara vackrare än den söta lilla varelse som vilar tryggt i sängen sin. Som jag älskar dig vår underbaraste L. Våra stunder tillsammans är mer värt än allt annat i livet. Att få se dig växa och utvecklas är obeskrivligt. Du gör mig till den lyckligaste mamman i världen.

Nu är det åter tid att slå sig ner i sköna sängen. Till skillnad från många av er håller jag inte helg denna fredag utan imorgon väntar jobb för mig. Håll tummarna för en dag utan huvudvärk och andra krämpor. Nu vill jag må bra!





Kommentarer
Postat av: emelie&hugo

Håller lite koll på din blogg - såklart - även om jag är på semester! Kommentarerna är dock desto färre.... Återkommer med dem efter nästa vecka...



KRAM,

emelie

2010-07-17 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0