Morgon







Blev sent igår. Fastnade i en bok. Släckte inte lampan före ett tror jag. Det tog mot lite att stiga upp imorse men de senaste dagarna har fått mig att inse hur otroligt härligt det är att promenera på morgonen så det blev en runda även idag. Det är mysigt att flyga fram med bra musik i öronen innan staden har vaknat. De senaste dagarna har jag verkligen funderat mycket över hur jag vill leva mitt liv och nu är jag ett steg på väg. Är så imponerad över min vän Linnea som sedan julas lyckats gå ner 26 kilo i vikt. Det lyser verkligen om henne nu. För mig handlar det dock inte bara om vikt. Lika stolt är jag över min vän Emma som blev färdig sjuksköterska nu i våras eller över min mamma som äntligen är lycklig igen efter flera år av känslor efter skilsmässan. Det är imponerande hur vi människor är så starka. Ibland är det faktiskt inte svårare än att ta ett beslut och hålla fast vid det.

Handlade hem god frukost från närbutiken och unnande mig en tidning eftersom jag varit så duktig denna vecka. Nu blir det vila under helgen men sen fortsätter vi. Nu torkar tre tvättar, morgonfixet är iordning och jag ska fortsätta med att städa här hemma.

Idag kommer min storebror med flickvän.

Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0