Presenter


Lampa IKEA 189,-
(Bild lånad IKEA)



Pilasterhylla i vitt. Orginalet av John Kandell. 5200,-. Nöjer mig dock med kopian från Mio med 8 hyllor för 590,-.
(Bild lånad Miljögården)


Memoblock Elefant Svart. 110,-.

(Bild lånad från Svenskt Tenn)


Necessär Elefant Svart. 495,-.
(Bild lånad från Svenskt Tenn)


Handväska Elefant Svart. 1400,-.
(Bild lånad från Svenskt Tenn)

Svenskt Tenn finner ni på Strandvägen 5 i Stockholm eller så klickar ni er in på deras webbutik.

Jag älskar presenter. Både att ge och få. Finns inget bättre att se glädjen i en kärs ögon när de öppnar en gåva som de verkligen önskat eller att själv få prassla med pappret kring något som jag länge haft på önskelistan. Det är lite av en last jag har. Att inte kunna bara köpa enkla typsika ting. Här funderas i månader på vad som skulle vara den perfekta gåvan när någon fyller år, döps eller tar examen. Bäst är kanske dock de presenter som inte väntas. Att ge bara för att visa uppskattning.

Knaper ekonomi och kontrollbehov har dock ofta lett till att mannen min sluppit tänkta till kring till vad jag skulle kunna önska mig. Helt enkelt har jag själv valt ut mina presenter och låtit honom skriva något sött på kortet. Låter kanske o tack sammt. Det får ni tolka som ni vill. I år har vi i alla fall bestämmt att han ska få köpa precis vad han vill till mig inför min kommande födelsedag. Jag väntar med spänning men kan inte låta bli att hinta lite här på bloggen om vad jag längtar efter just nu.

Blink, blink!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var en hel del på önskelistan! :)



Kan tycka att det fattas något för att skämma bort dig.



Tips: Kolla in www.happygift.se !

2012-03-21 @ 17:33:29
URL: http://www.happygift.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0