Pussel










Idag har det varit dystert väder hemma på våran gata i stan. Timmarna har gått sakta och inte mycket har blivit gjort. Eftermiddagen spenderade jag och Liam i leksaksaffären. Liam fick åka bil och sedan vände vi upp och ner på butiken. Hem kom vi med ett riktigt pussel. Från 3 år men var inga problem för skatten vår.

Nu sover trollet gott medan jag är rastlös. Mannen min är på jobb och eftersom jag inte har något bättre för mig loggade jag in på Hemnet. Inte en bra ide. Vet att vi både bor centralt, fint och får plats ett bra tag till i lägenheten men ändå finns det där. Drömmen om ett hus med egen tomt och riktiga rum till alla i familjen. Nej är väl bäst att sluta tänka på saken och sova lite istället. Imorgon väntar jobb.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nja, alltså Alfons är jättefint men tänkte på att det blir lite svårt att bli tagen på allvar som konstorsnisse (och med Jonas gener så lär han ha lika lite hår som alfons, hahah). Jag har länge önskat Alfons men insett att då skulle jag varit ihop med Petter för man måste ha föräldrar med pondus om man ska bära upp det namnet!



Ps. Det blir nog Charlie (favoritnamnet) Max (jonas pappa hette Max Roland och Max är bra mycket finare än Roland) Allan (efter min fina farfar såklart!) Bjuhr!!!! Ds.

2010-08-03 @ 12:03:05
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Så fina bilder på honom :).



//kram, Mia

2010-08-04 @ 19:42:57
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: emelie&hugo + lillan i magen

Hoppas ni mår bra, kikar in varje dag för att se efter en uppdatering :-).,



KRAM!

emelie&hugo + lillan i magen

2010-08-06 @ 07:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0