Solsidan











Idag startade dagen utan huvudvärk. Efter att jag lämnat på dagis väntade några timmar på jobb. Sen var den där igen. Huvudvärken. Älskling kom och hämtade mig. Åkte hem och vilade några timmar. Efter Ipren, sömn och middag känns allt lite bättre men det spänner fortfarande.

Det har verkligen börjat komma in massor av fint i sortimentet nu. Idag blev jag förälskad i en blommig kjol i brunt med skärp i midjan. Den är undanhängd och blir min nästa löning. Farligt.

Nu vila i soffan med nya Solsidan. Dessa spänningar i huvudet skrämmer mig lite. Det som ilar upp i ena halvan eller den andra. Blir tidig kväll med Damernas ikväll. Yes, jag vet det bor en mini tant i mig!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Men Hej! :) Detta var ju riktigt häftigt, haha... "Hemma på vår gata i stan" hur vanligt kan det vara egentligen? Och sen att det verkligen ÄR samma gata, ja du! Lustigt! Verkligen kul att du hittade min blogg. Hur länge har du bott här?



Jag har läst en termin och har tre kvar. Trivs superbra! Ska du plugga två eller tre år? Du har verkligen en charmig blogg! :)



Kram!



2010-07-16 @ 16:41:01
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella

Men Hej! :) Detta var ju riktigt häftigt, haha... "Hemma på vår gata i stan" hur vanligt kan det vara egentligen? Och sen att det verkligen ÄR samma gata, ja du! Lustigt! Verkligen kul att du hittade min blogg. Hur länge har du bott här?



Jag har läst en termin och har tre kvar. Trivs superbra! Ska du plugga två eller tre år? Du har verkligen en charmig blogg! :)



Kram!



2010-07-16 @ 16:41:57
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella

Ja,kvarteren är så mysiga! :) Vi trivs också jättebra. Vi har en hörnlägenhet på bottenplan. Hon som bodde där innan bytte golv och kakel bara, annars inte. Vi måste nog tyvärr byta lite vitvaror och så...



Du kan ju få köpa mina böcker då! Hehe. Vore kul att ses någon gång, eller det lär vi ju säkert göra!



Kra



2010-07-16 @ 19:48:05
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0