Tid







Galet fort går det nu tycker jag. De flesta verkar redan tagit semester. Själva sparar vi oss till augusti. Veckor utan vardag. Behöver jag skriva att vi längtar. Igår beställde vi hem luftmadrasser, badbollar, solstolar etc. och snart ska jag ner till posten för att hämta upp ett paket från Nelly med Hawaiian Tropic. Nu får vi bara hålla tummarna för att solen stannar även i augusti.

Idag är jag klädd i långklänning igen. Bästa plagget för oss som inte vill visa benen men slippa svettas i leggings. Matchar med svarta Converse och ny klocka (den som kostat mig hela månadspengen) från Triwa. Finns i massor av olika färger men jag fegade såklart och valde en basic. Älskar min Armani men kul att kunna variera lite.

Utanför skiner solen och jag har ägnat förmiddagen åt fix samt vila. Ser fram mot en eftermiddag med förhoppningsvis mindre huvudvärk för vi ska möta upp Linn och Leia i parken för att äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0