Utbildning











Njuter en eftermiddag med migrän i sköna sängen. Nybäddat i vackra rutor från Ellos 149,- stycket. Lyssnar på Sakta vi gå genom stan med Monica Zetterlund och känner mig nostalgisk. Bara några veckor kvar nu till semester och vi tar bilen till storstaden. Längtar efter våra kära, promenad i gamla stan, Junibacken, shopping på NK och middag på uteservering.

Dagen idag har varit tung men jag börjar se en lösning. Snart är jag mitt rätta jag igen. Behöver bara en stund med ro. Medan jag vilar är mina killar är i parken och sparkar boll. Snart är det dock tid att börja med maten. Idag blir det köttfärssås med spagetthi. Liams absoluta favorit. Ikväll ska vi fira med jordgubbar och grädde för igår fick jag antagningsbesked och i höst är det jag som läser Fastighetsmäklarlinjen i stora staden här brevid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina påslakan.tittade oxå på dem.Men beställde blå randiga ist för nån dag sedan. Grattis till utbildningen!!

2010-07-13 @ 18:03:06
Postat av: Nathalie

Härligt! Får vi ta sällskap in till skolan!:-) Ha en härlig kväll. Kram Nathalie

2010-07-13 @ 18:17:06
Postat av: Nickan

SÅ kul. STORT grattis:) Kram

2010-07-13 @ 20:42:27
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/
Postat av: Linnéa Turner

VAD KUL!

Ett stort grattis!! Kram!

2010-07-13 @ 21:21:18
URL: http://linneaturner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0