Foto











Läget här hemma är oförändrat. Ligger på soffan och är varm med ond hals. Håll tummarna för en bättre morgondag. Avskyr sjuka. Att inte orka med när jag är behövd både här hemma och på jobb men det är bara gilla läget och tänka på att desstu mer jag vilar ju fortfare blir jag frisk igen.

Igårkväll spikade min duktiga man upp vår nya fotovägg. Det är inte enkelt att välja mellan tusentals vackra bilder som vi har. Nu återstår bare en bild eller två sen kommer väggen växa med familjen. Jag är riktigt nöjd och lycklig över att min älskling blivit händig. För utöver fotoväggen har han senaste veckan både monterat den nya byrån och satt upp hängare med den fina Kids skylten i hallen. Härligt när ting sitter på sin plats.

Nu är det åter till sängen men först en dusch. Jag är så otroligt varm!

Kommentarer
Postat av: jossan

Va fin fotoväggen blev! Hoppas du hinner friskna till inför midsommar, kurera dig bra nu =) Krya på dig! Kramar

2010-06-22 @ 21:01:25
Postat av: Mamma och mormor

Det blev verkligen fint. Hoppas vi kan höras p luren i morgon. kram

2010-06-22 @ 21:38:24
Postat av: Emmie ♥

Jag älskar ditt hem och hur du blandar svart och vitt. Det är verkligen ursnyggt!

2010-06-23 @ 00:22:34
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Superfint:-) Ses på fredag! Puss

2010-06-23 @ 10:13:56
Postat av: Nickan

ÅHH så fint det blev! Hoppas du sover dig frisk inatt så vi kan ha KUL imorgon:) KRAM

2010-06-24 @ 20:51:22
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0