Mys








Nu hoppar vi i säng här hemma efter en hel dag med massor av mys. Jag har fått träffa min underbara vän Linnea som blivit tjugo kilo mindre sedan vi sågs sist. Vilken kämpe och inspiration. Behöver jag skriva att hon lyste? Liam har fått leka med sötaste Ella. De har hoppats i soffor, byggts pussel och körts med bilar. Vi har ätit kycklingsallad, glass på stan och varma bullar. Dagen kunde inte blitt bättre. Hoppas på en träff till Skånes djurpark snart.

Kvällen har varit lugn. Middag, bad och Pannkakstårtan med Pettson och Findus sen sov L. Jag har pratat i telefon med fiiiiiiiiinaste Emman och tipsat henne om massor av bebisting som är hur söta som helst. Tror mannen hennes hälsar och tackar.

Nu väntar The Hills och The City sedan matlistan för imorgon bär det av till Willys innan det åter är dags för lite jobb!

(Emelie jag har inte ny kamera. Samma gamla vanliga. Bara lekt lite med ljusinställningarna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0