Student











Denna vecka har mestandel bjudit på jobb. Mamma som skulle kommit på besök till oss i måndags ringde för att säga att det enligt biljetten var nästa vecka hon skall resa till oss. Lite trist tyckte vi men blev gladare då vi i tisdags fick fira vår alldeles underbara Nickan som tog studenten. Redan på morgonen samlades stora lastibllar utanför våra fönster och då vi kom hem från jobb var musiken lika hög som stämningen. Tycker det är fantastiskt med student. Inte bara för att jag minns min egen utan för att jag fylls med sån otrolig lycka. Nickan lyste såklart som solen och var vacker i vitt. Liam älskade hela kalaset och talar fortfarande om att Nickan hoppar och dansar på lastbilar. Kvällen spenderades hemma hos dagens huvudperson med trevligt sällskap, god mat och presenter. Vår var inte svår att välja. Ett besök hos Sova så var det klart. Klart tjejen ska ha en alldeles egen Lexington för ...

HON HAR TAGIT STUDENTEN!


Kommentarer
Postat av: Nickan

TACK för den otroligt fina kudden, jag är KÄR!

Och tack för ni kom och gjorde min dag till den bästa:)

KRAMAR

2010-06-10 @ 15:03:53
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0