Tristess







Nu sover trollungen vår gott i egen säng. Riktigt stolt mamma är jag att det går så bra. Håll tummarna att det fortsätter så. Ikväll tror jag dock Liam somade av brist på annat att göra. För vi är minst sagt trötta på att vara här hemma nu. På måndag är det till att trotsa allt vad sjuka heter och återgå till verkligheten igen. Ska bli skönt att komma ur sunkkläderna och återigen få en anledning att orka göra sig själv lite fin. Dessutom tjatar jag vidare om mina joggingskor som jag längtar efter att lufta. Hoppas min förkylning släpper snabbt för jag har bokat in simhallen med solarium senare i veckan. Älskling var där idag och det lät sjukligt skönt.

Som ni förstår har inte mycket skett här hemma idag. Jag har lyxats med att baka en paj till kommande veckans matlådor. Liam har lekt med Play Do lera och så har vi lagat pannkakor till middag. Apporpå att komma ur mysbyxorna testade vi Liams nya coola jeans från Lindex. De satt perfekt. Kul med lite annorlunda plagg även för killar. Något som inte är påklistrade med massor av figurer. Äntligen.

Melodifestivalen står på. Har följt det sådär mestandel i brist på sällskap. Inte lika roligt att se själv. Lite av charmen tycker jag är att bunkra upp med gott sällskap, dippa och god dryck men sjukstuga som vi har är det bäst för omgivingen att vi håller oss ensamna ytterligare några timmar. Jag vet faktiskt inte vem jag hejjar på. Ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten cool rockkille! så stor han har blivit =)Hoppas du piggnar fram till på måndag! Kram

2010-03-13 @ 22:15:41
Postat av: emelie&hugo

Du ska vara stolt mamma! Vad duktigt att han sover i egen säng! Ska ta ett snack med vår kille om det ;-)...



Jeansen är ju bara såååååå snygga!!!!! Vill också ha!



På med joggingskorna nästa vecka! Det är verkligen superskönt att komma ut och "rensa" huvudet lite.



Kram kram

2010-03-14 @ 06:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0