Danskt







Idag blev det ingen morgonpromenad utan istället en runda på stan för att mildra träningsvärken efter tre dagars morgonrundor på otränade ben. Fyra gånger i veckan är mitt mål. Försöker leva sunt. Utan dieter. Håller aldrig i längden. I det stora hela är jag faktiskt rätt nöjd över mitt utseende. Visst har även jag mina dagar men jag lever hellre och mår gott än att tänka med dåligt samvete.

Dagen ärende till stan är hemligt . Lovar att berätta imorgon. Det jag dock kan berätta är att jag bland annat besökt Herr Bloom för lite helgtulpaner hit hem. Nu står de på lilla soffbordet bakom fotöljen. För ett tag sedan funderade vi på att sälja fotöljen. Den tar sån plats men nu är jag glad att vi bestämmde oss för att slita de med hälsa i stället för se så fint vår nya Tine K kudde passar där. Måste övertyga mannen min om en tur över bron snart för våra danska vänner har verkligen god smak i design. Pricken över i:et.

Efter lite lunch och fix är det tid att hämta lilleman på dagis. Vi ska hälsa på pappa på jobb och sedan äta middag med finaste Nathalie, Jossan och Nickan. Ikväll blir det tidigt i säng. Imorgon startar en hel veckas jobb igen. Nya Elle Interiör får natta mig!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Dieter är dieter, man måste hitta en livstil som passar en själv och följa den det är då det håller hela livet ut!

2010-05-08 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0