Värme







Började denna dagen med ett kort besök på HM innan jag möte upp Linn och Leia. Vi tog en lång promenad i värmen som äntligen kommit till stan. Jag har strosat runt i ny kjol och Converse idag. Helt underbart är det och energin av solens strålar skapar lycka. Efter lite lunch och bebismys svängde jag förbi Herr Bloom för lite vackra blomster innan vi begav oss vidare till parken. Efter en timmes svettig fotboll, lek och fika var det redan dags att börja med middagen här hemma. Nu sover lillen medan jag tar det lugnt framför datorn. Imorgon väntar jobb för att sedan avlösas med tvättstugan men vad gör det när jag får mysa med tacos till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0