Allt du önskar kan du få

Helt vanlig torsdag som började med utvecklingssamtal på Liams förskola. Vår lille vilde sköter sig exemplariskt. Älskar gympa, bilar och pussel. Leker bra i grupp och ensam. Har fin motorik. Äter oftast två portioner med bestick och sover gott under vilan. Alltid härligt att få bekräftelse på att allt är bra med vårt lilla L. 45 minuter senare var det två stolta föräldrar som lämnade mötet. Vår lilla stjärna.

Dagen har fortsatt i tempo med många bockar på att göra listan. Breven till Försäkringskassan med VAB och ny föräldrapenning är äntligen skickade, tvätten är tvättat,strykt och sorterad, storhandling avklarad och lite annat pyssel som märkning av nya kläder. Sötaste Farmor L kom nämligen med paketer från POP (se tidigare inlägg) igår. Tusen TACK från oss hemma på våran gata i stan. Ni är underbara som hjälper till och VÄRLDENS BÄSTA FARMOR OCH FARFAR. På lördags ses vi på middag det ska bli mys. Längtar.

En annan sak jag börjat skriva av idag är ting inför julen. Ännu har inte den där äkta julkänslan infunnit sig. Kanske för att jag i huvudet är någonstanns i början av hösten och INTE närmare lussebullar, julkort och tomten MEN iallafall det är hög tid att fundera över julklappar.

Mina önskningar för i år...

FRÅN MIN MAN...



Bästa nagellacket. Värt varenda krona. Sitter som berget. Älskling du finner det på Åhlens.

FRÅN MIN MAN...


Ljus från lexington. Mammalyx. För mysiga kvällar tillsammans med min familj. Finns på Miljögården.


FRÅN MIN MAN...

Svenskt Tenn BABY. Online store eller prata med din svärmor.

FRÅN MIN MAMMA...







FRÅN DEN SOM KÄNNER FÖR DET...



Tine K porslin. Finns i stora och små skålar, fat och koppar. Allt står på önskelistan. Tom dubletter så det kan inte bli fel. Säljes på Udda Fina. Lilla Fiskaregatan.

FRÅN ALLA SOM VILL LÄGGA ETT BIRAG...


Vit TV till sovrummet.

FRÅN ALLA SOM VILL LÄGGA ETT BIDRAG...


RÖD cykel från KRONAN. Jag är kär. Har önskat en cykel SÅ länge nu. Tänk jag skulle tjäna massor av pengar på att slippa bussen och kunna ta långa cykelturer tillsammans med L.

Hög tid för sängen nu men tror jag måste ta mig ett glas varm choklad till Lyxfällan. Lovar att försöka ta lite mer bilder till helgen och återkomma med önskelista till Liam.

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0