En sockerbagare







Idag är det kanelbullens dag. Hemma med liten sjuk Liam. Hög feber och ajaj i halsen. Lite bättre blev det när pappa köpte kanelbullar till oss imorse. Annars händer inte mycket här hemma idag. Vi har precis sovit i tre timmar. Liten blir hemma imorgon med men med pappa då.

Blev lite snabbt på med lösenord här efter att jag insett att det finns sjuka människor i världen. Tyvärr får det förstöra för alla fina för jag vill inte riskera att lämna ut mig själv och min lilla familj till dem. Ni är dock så söta. Hann inte maila ut till någon när jag satte lösen och på morgonen var mailen och facebook fylld av meddelande av oroliga nära som trott att jag sagt upp bekantskapen. Nu har ni det och om jag hinner ska jag försöka maila ut till resten idag så de inte blir några med oroligheter.

Nu tid att se temp igen och sedan börjar projekt försöka få i envis tvåårig meducin. Liam ser på Barnen i bullerbyn för andra gången idag. De är så små när de är sjuka de små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0