Tid för ny tid



Nannis, napp och barn TV. 3 morgonmåsten.



Det var någon som skrev att vi alltid har städat hemma. Gångra detta med 54kvm.



Inte mycket att göra 05.30 på morgonen.

Fick inte mycket sömn igår natt. Mannen min skulle upp mitt i natten till jobb och jag tror det var rädslan att han skulle försova sig som gjorde att jag vaknade titt som tätt. Dagen på jobb gick snabbt. Med trötta ben efter många rundor i butiken tog jag bussen hem. Älskling lagade middag. Vi myste med lite ostbågar till efterrätt och sedan gick A ut för att motionera och jag somnade bums med L redan klockan sju. Tur det för här sitter jag i morgonmörkret och känner mig ganska ensam i världen.

Vi diskuterade på jobb igår detta här med att ställa tillbaka eller fram klockan. Alltid lika förrvirrade. Till slut kom vi fram till att vi iallafall skulle ställa klockan tillbaka en timme varav den ena blev glad för att få festa en timme längre, den andre för att få sova en timme till MEN jag kom underfunn med att när L vaknar halv sju är klockan bara halv sex. Livet är verkligen orättvisst ibland.

Planen för dagen är en tur hela familjen till Skånes Djurpark. Det är en förväntansfull liten kille som sitter här brevid mig i soffan. Han har redan planerat att vi ska ta med kakor, bullar och saft. Ska bli riktigt mysigt med en helgdag ledigt att bara vara vi men först tid att ta tag i alla måsten som jag somnade ifrån igår som tvätten, disken, leksakskaos etc.

Imorgon är det November. Tycker tiden går skrämmande fort. Var det inte precis semester?


Kommentarer
Postat av: jossan

Hoppas ni får en mysig dag på skånes djurpark =) Kramar!

2010-10-31 @ 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0