Värmer i hjärtat



Då var det fredagsmys hemma på våran gata igen. Tacos efter en lång men relativt lugn(?) dag på jobb. Nu lyser ljusen och medan mannen min nattar L passar jag på att skriva några rader till er.

Minns ni att jag var och köpte en usb sladd för att kunna föra över bilder till er eftersom en liten hade lyckats med konsten att förstöra den förra? Nu var det bara så att det går inte att ladda kameran med denna och nu är batteriet slut. Har varit överallt men det finns inte att få tag på. Hur ska jag nu kunna ta bilder till er?

Iallafall. Sötaste Emma har gett mig en award (se bild). TACK gumman. Enligt instruktion ska jag även skriva tre ting som betyder mycket och lägga in en bild som ligger mig varmt om hjärtat. Samt sända awarden vidare till 5 andra bloggar.

1, Att jag äntligen efter lång tid kan se lycka utan att söka efter olycka. Jag är stolt att jag tagit mig igenom många tunga stunder. Lärt mig av dessa och vuxit som person. Idag ser jag på mitt liv ur ett helt annat perspektiv än tidigare. Att det inte alltid blir precis som jag tänkt mig är inte längre något jag grubblar över utan istället något positivt. Det ger livet det där lilla extra. Spännande tanke. Att vi faktiskt har så många val. Dessutom är jag stolt över att jag och Andreas vuxit otroligt mycket tillsammans de senaste åren. Min klippa.

2, Det liv jag valt att leva. Jag är stolt över mig själv. Att jag arbetat hårt och inte bara nöjt mig. Att jag slitit med både utbildning och inom arbetslivet. Att jag/vi valde att bilda familj tidigt. Lyckan över att få vara "fru" och mamma. Även glädjen över att vara en social person som jag hoppas är en god vän i det svåra och det lätta.

3, Alla de personer som delar våra liv. Våra underbara familjer. Våra helt fantastiska vänner som vi vet stöttar oss till 100% och även mina arbetskamrater.



I veckan när Liam var sjuk. Bara pappa fick ge meducinen. Allra underbaraste A. Den mest fantastiska man jag mött och den bästa pappan jag kunnat ge mitt barn. Ingen annan har någonsin gett mig så mycket kärlek och jag älskar dig och vårt liv tillsammans!

Skickar vidare till...

Nickan

Emmy

Emelie med Hugo och Bebisen i magen

Jossan med Elias och Bebisen i magen

Jennie

Nu väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag som precis skulle skriva till dig att du fått en award!!! :) vad poppis emelie blev som nu fått två likadana... ;)



Vad synd att vi ringde om varandra igår... Jag låg och sov i soffan (totaldäckad) när du ringde och sen satte jag fart med ryggövningar osv. Kanske kan styra en telefondejt i veckan som kommer istället???



Hoppas att ni har det bra och att lillvilden är frisk nu! Puss å kram!!

2010-10-08 @ 21:02:49
URL: http://lillaemmasdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0