Helg







Det har gått länge med uppdatering här. Slutet av förra veckan var verkligen fullbokat schema hela dagarna och när helgen kom var det en trött mamma som somnade tidigt när det var dags för fredagsmys. Lördagen spenderades i tvättstugan, killarna var på golfbanan och jag sov mellan varven. Vid tre tiden kände jag mig något sådär mer som människa och gjorde i ordning familjen för mysig middag hos vänner. Efter god mat och trevligt sällskap orkade jag äntligen vara något sådär social mot mannen min. Imorse kände jag dock mig helt slut igen. A var på golftävling så tur var väl att L kände för en ta det lungt hemma med mamma idag. Vi målade vattenfärger, pärlade, pusslade, bilade och sov tillsammans länge efter att vi sett om Karlsson var uppe på taket. Ja, för han bor visst på takåsarna mitt mot vårt sovrum ;) Då A kom hem åkte vi på mysig skogspromenad och vidare till affären för lite komplitering. Ikväll har vi ätit middag och unnat oss kanelbullar till Ensam Mamma Söker. Det är en av höjdpunkterna med hösten. Att alla bra TV program startar. Imorgon väntar vardag igen men denna vecka är lite extra lyxig. Imorgon kommer nämligen mormor på besök från storstaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0