Solens Strålar







Min lediga dag idag. Trodde dock jag skulle bli inringd men det verkar inte bli. Många sjuka nu. Då får man hjälpa till bäst man kan. Iallafall har jag varit nere på stan för att inhandla ny USB kabel. Liten har lyckats med konsten att bryta sönder den gamla. Inte helt rätt månad att ta sönder något. Lyckades dock skramla ihopa till en ny. Inte kan jag låta bli att ta bilder på en hel månad. Det är som terapi för mig.

Utanför strålar solen men det är kallt. Nu är nya höstkappan från HM i mossgrön min bästa vän och det dröjer inte länge förrän även UGGSen åker på. Kopior då såklart eftersom jag snetrampar dem på några månader. Planen för dagen är inte stora. Läsa igenom nya Plaza som inspirerar med sitt ännu en gång perfekta omslag. Har fått nojja på rött och grönt denna säsong. Har lite röd färg i skrubben så risken är stor att jag går loss på något här hemma snart. Vidare tänkte jag klippa och klistra lite. På vårt underbara biblotek har de en liten hörna med köpeting till barnen och jag fastnade direkt av någon anledning för sprattelgubben Findus. Barndomsminnen från min bästa komps Elin. Tänk alla dessa små ting vi minns från när vi själva var små. Inte bara ting utan händelser men ofta små ting som får oss att minnas en viss känsla av trygghet, kärlek och lycka. Jag önskar att Liam kommer minnas allt mysigt vi gör tillsammans. Vill skapa en barndom fylld av sagor, natur och kakbak. Önskar alla små kunde få bli stora så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0