En Dag På Stranden













Var ett tag sedan jag skrev till er nu. Det har varit jobb och sjukdom som stått på schemat. I söndags blev jag ledig och vi tog oss ut till landet. Eller jag och mannen. Liten var redan där med farmor och farfar. Tyvärr vaknade jag med ond huvudvärk och sov bort stora delar av den soliga dagen men en tur till havet hann vi med. Tänk nu är det inte lång tid tills semester med förhoppningsvis bad och sol.












Vid stranden finns en lekpark där Liam (och vissa av oss vuxna) lekte loss.











Sista timmarna spederades utomhus. Liam lekte med sin nya Dumper (?) som han fått av farfar och farmor, spelade golf och lekte med kubbspelet medan A jagade fiskar i hembygdsparken och jag läste några sidor. Tyvärr verkar det onda huvudet vara starten på en förkylning så efter måndag på jobb är jag idag hemma och vilar mig. Tokigt rastlös är jag dock. Tycks vara så att det kryper i kroppen när solen lyser utanför. Som jag hoppas att jag är frisk till påskhelgen och nästa vecka då jag tänkt snöra på mig promenadskorna. Tid att ta tag i det där nu efter alldeles för lång tid utan tanke på bra mat och motion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0