En liten önskan




Godmorgon underbara onsdag!
Idag är det en trött mamma som tar sig iväg till jobb. Har arbetat många och långa dagar nu men det är det värt. Idag slutar jag tidigare och familjen ska på utflykt sedan väntar fyra dagar tillsammans för bara oss tre.



Sånna här trötta dagar är det tur det finns smink. Förstår inte hur ni killar klarar er. Jag har börjat använda Make Up från Nouba. Värt varenda krona. Ett tips.



Morgonfunderingar. Önskar jag hade samma energi klockan sex på morgonen. Men inte riktigt. Nu ser vi på SVT BarnTV och jag har värm mjölken och kylt mjölken. Värmt mjölken och kylt den igen. Hoppas på perfekt temp nu så jag får sitta ner några minuter.



Nya Mama ute i butik nu. Längtar redan tills jag får krypa ner i sängen ikväll. Läser alltid innan jag somnar.



Ikväll ska jag tända massor med ljus, ha SPA och koppla av. Det behövs verkligen.

Nu ärè jobb!

PS. Det är verkligen så roligt att få en kommentar här inne då och då. Snälla lämna ett litet spår ibland. Börjar tappa lusten för bloggandet! DS.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Turner

Vad fin du är! Har aldrig hört talas om sminket Nouba, jag kör på Make up stores make up! :)



kramar!

2011-04-06 @ 11:57:03
URL: http://linneaturner.blogg.se/
Postat av: emelie med Hugo å Vilma

jag läser - och älskar ju din blogg! MEN kommentarerna är jag dålig på nu... ska bättra mig!



kram

2011-04-07 @ 13:00:14
Postat av: Emma

2011-04-07 @ 20:41:53
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vart visst en tom kommentar... ;) jag läser ju alltid här men är galet dålig på att kommentera. Har sett min datoetid som väldigt begränsad numera... :) vad fin du är gumman, även utan bra smink!! ;) är liams tröja från lindex? Det finns eb jättefin randig kollektion ju.



Tänkte gå ut på långpromenad imorgon (om det inte blåser storn imorgon med...), vill du hänga med i luren? :) kram!!

2011-04-07 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0