Tokig Torsdag







Morgongymnastik.







Lek innan dagis. Liam har börjat säga att han ska "Gå till jobb!"om dagis. Ett jobb där man får leka hur mycket man vill, någon lagar mat till en och man får sova mitt på dagen. Det hade varit något det.



Eftermiddagen spenderades med fotboll på gården.



Bus i kvarterets nya lekpark.



Fiskedamm.



Napp.



Fångar en haj.





Låtsas sover.



Sova på riktigt är något vi borde göra nu men mannen min är på fisketur och jag hade hoppas på att han snart kommer genom dörren här så jag får bli i soffan. Ont i magen, på dåligt humör och trött. Delar täcke med Liam och ser på Pettson.



Förlåt Älskling men jag vart tvungen att tröst shoppa lite. Det var jag välan värd nu när jag lekt med lilleman så du fick lite extra egentid? ;) Långärmat behövs i Ls garderob och denna randiga från "den där kollektionen från HM" som ALLA skriver om blev vår med ett klick!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

hej hej! tänkte bara höra med tanke på vårt samtal på eko;-) har du nån ledig em nästa vecka? o resten av gänget oxå?

Kram

2011-04-15 @ 08:26:36
Postat av: Mikaela

Heeeeeeeej Jenny! Nästa vecka jobbar jag varje ag tom onsdag då vi åker till landet... kanske veckan efter? KRAM!

2011-04-15 @ 08:58:31
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0