En dag på stan

Idag började vi dagen med en tur in till stan. Ja gågatan menar vi då eftersom vi mer eller mindre bor i stan. Iallafall tog vi bussen hela 2 stationer. Bara för att L önskade. Att åka buss är ett billigt nöje. Efter att ha ordnat med lite praktiska ting vart det en obligatorisk tur till leksaksbutiken för att sedan hämta ut min julklapp på ICAN.  Lunch myste vi med på cafet. Rikitgt mysigt var det att bara vara vi två på äventyr.







När vi kom hem har vi ätit pannkakor till mellanmål och jag har vilat i stunder medan L lekt. Han är så duktig vår stora kille. Att underhålla sig själv utan att mamma och pappa behöver vara med mer än i rummet. Här är det julklappen från farbror C som vi myser med i stora fotöljen. Vad min julklapp blev. Ska jag försöka hinna med att fotografera imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0