Julklappar

Idag hade vi en lugn dag på jobb vilket resulterade i att jag för en gång skull hade lite krafter kvar när vi kom hem. Plötsligt började jag röja bland leksaker, kläder och julekrafs som är lite överallt men inte kommit längre än så. Mannen som känner igen symtomen från min graviditet med Liam undrade om "Det börjar nu?" Boandet. Jag vet faktiskt inte. Helt enkelt har jag inte så mycket att ordna med. Med Liam var det en helt ny värld. Bebis har iallafall fått lite utrymme i sin byrå idag. Tänkte börja så smått att samla på det lilla vi behöver och som vanligt hos oss har "var sak sin plats". Dessutom var det himlans skönt att rensa bland Liams leksaker nu inför jul. Det brukar bli en hel del nya ting som ska rymmas. Vi handlade klart alla våra julklappar till L i förra veckan. Vi vuxna ska inte byta julklappar. Jag och A köper välan oss någonting varsitt som vi önskar. Det är verkligen skönt att slippa undan julklappshysterin för att istället njuta lite mer av tiden.












Hur gör ni med julklappar i år?

Denna lilla söta burk med jul TE från Svenskt Tenn är ett tips från mig. Finns både i butik och på hemsidan!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vi köper bara julklappar till barnen.

2011-12-12 @ 21:22:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jenny N

Tack snälla för de fina...:-) Jätte härligt att se:-)

Vi köper till barnen, våra föräldrar får lite så där symboliska saker som barnen gjort, en almanacka m bilder på barnen osv. Alltså inget direkt av ekonomiskt värde men känslomässigt:-) syskon m respektive får inget;-) Alla våra klappar är oxå avkladare, sååå skönt! Ska bara hämta ut några på posten o sen slå in alla:-o Kram på er

2011-12-13 @ 14:16:43
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

å, här köps det klappar! älskar att göra det! köper till syster, mor, far, svärföräldrar, svägerska, barnen förstås, mormor, farmor, vänner! det viktigaste för mig är inte summan utan att hitta något som är noga uttänkt till en särskild person... Jag kan börja redan oktober, för julhysterin är inget jag ger mig i kast med.



kram kram

2011-12-14 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0