Sjukstuga

Här hemma pågår sjukstuga. Mannen började känna sig dålig i förra veckan och var hemma några dagar. I fredags var det Ls tur med hosta och feber. Liten är fortfarande inte bra så idag vabar jag med honom. Det blir till att vara hemma imorgon med eftersom febern inte vill ge med sig. På planen står en tur till Vårdcentralen för att utesluta något annat än det vanliga. Själv känner jag mig allmänt sliten. Vet dock inte om det beror på att jag påbörjat en förkylning eller om de är de senaste dagarna som kommer igen. Iallafall håll tummarna att jag slipper undan denna gång.



Idag har vi mest legat nerbäddade framför film med Ls nya påslakan. Ja de är lika som de vi haft tidigare men i "vuxen" stl. Nu får bebistäckena gå i arv till lillebror eller lillesyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0