4 av 5 och 5 av 5

Galet trött, med kvällsmat i magen och ny duschad sitter jag äntligen i soffan. De två senaste dagarna har vår son bestämt sig för att vakna klockan fem (!!!) på morgonen. Galet tidigt. Inte ens barn TV har startat vid den tiden.






Imorse ville jag bara göra en "Mickan" från Solsidan och låta mannen gå upp och själv ligga kvar med sovmask över ögonen men med galet morgontrött man var det bara att snällt börja dagen med migrän dessutom.




När vi läst alla böcker startade barn TV och jag tog en värktablett och la mig för att vila.






Två timmar senare var det tid för att ta sig iväg till jobb men innan dess ordnade jag upp lite smått här hemma. Tog disken, plockade undan och sorterade gårdagens tvätt. Någon gång innan mars måste jag gå igenom våra garderober för att se vad som behövs inför vår och sommar. Bas, linnen och under behövs. Dessa söta rosa är från Gina.





Var på shoppingtur med chefen igår och fann mina favorit kakor. Var tvungen att köpa fast jag inte kan äta just nu. Tänkte göra milkshake av dem. Världens godaste. Sen såg jag idag att Macdonalds har Macflurry Oreo denna månad. Tur jag ska vara hemma sjukskriven större delen av februari.






Blev glad då mannen min hyrt mys film till mig. Blir nog till att se på en annan dag dock. Då jag orkar hålla ögonen öppna. Nu ska jag försöka lyssna på vad A säger här. Aningens osocial är jag. Blir nog till att sova NU!


Kommentarer
Postat av: Åsa

McFlurry med oreos är helt underbart god, jag satt och åt den i förrgår efter jag hade varit ute och höll på att frysa ihjäl, men det var det värt.



Och Dear John är såååå bra.



Lycka till imorgon vännen <3 Tänker på dig kl 8!

2011-02-03 @ 22:23:26
URL: http://ausas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0