Alla Hjärtans Dag

På måndag den 14:e Februari är det...

ALLA HJÄRTANS DAG!!!

Vi brukar alltid fira lite extra denna dag eftersom vi lyckats med konsten att faktiskt inte veta vilken dag mitt i alla turer som vi blev ett par. Alla hjärtans dag har därav blivit den dagen om året då vi lite extra rår om vår kärlek. Eftersom jag är sjukskriven och vi sparar pengar blir det ingen exklusivt men en symbolisk present har jag inhandlat till mannen.


Denna underbara berlocken från Thomas Sabo är en riktig dröm i en kedja runt halsen eller på armbandet. Jag har redan både halskedja och armband från smyckesdesignern Amanda Eiglson med personlig text men 

ETT LITET SILVERHJÄRTA

till dessa står på önskelistan

Inget i de dyrare prisklasserna utan ett litet klassiskt tjockare silverhjärta utan detaljer för cirka 100 i närmsta guldsmedesbutik.

(Detta inlägg är absolut inte skrivet för min man. Han vet såklart redan vad jag önskar och att det är ALLA HJÄRTANS DAG på måndag!)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vi firar oxå alla hjärtans dag, det började som för Er att vi inte visste när vi blev ett par utan det var där någongång i början av året. Så när vi förlovade oss så bestämmde vi oss för att vårt datum skulle vara 14/2, och när vi sedan ett år senare gifte oss så var valet självklart: ALLA HJÄRTANS DAG.<3

2011-02-10 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0