Veckans sista dag



Mellan tvättstugeturerna bakte vi muffins att mummsa på.



Sedan byggde vi koja.



Efter middag och bad plockade vi fram kläder till morgondagen. Då är det måndag igen och L ville starta veckan i tröja från Kapphal.



Mormor skickade boken om Karius och Baktus till L i veckan. Helt underbart att det helt plötsligt går enkelt att borsta tänderna efter konstanta diskussioner i flera veckors tid.



Efter att jag läst  Pettson och Findus somnade liten och jag med. Vaknade kvart över åtta och hade missat halva Solsidan. Attan. Nu ser jag Big Brother och funderar över om jag ska orka med ett hemma SPA ikväll eller om jag ska lägga mig direkt !?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0