1 av 5

Då var det första dagen på jobb av fem. Dagen har som vanligt sprungit förbi och bjudit på både lunch med fina kollegor samt lite shopping. Hemma vid halv sju och mannen min har lagat kyckling med pasta och hemmalagad guaccemole. Mums. Är galet trött och det blir antagligen en tidig kväll.


Ja. Tidigt kväll vart det. Somnade redan klockan nio tillsammans med Liam. Tokigt då att jag fortfarande är galet trött men jag får snart energi igen. Hoppas jag.




Mamma igår innan nytt smink.



Med nytt smink.

Lovade berätta för er hur mitt nya smink gav resultat eller inte.



Mascaran från Bloom var verkligen fantastiskt bra och lovade allt vad som stod på paketet. Fransarna blev långa utan att kladda och borsten kunde användas både till övre och undre fransraden. Köp.



Lip plumber från City Lips. Resultatet nja inte mycket skillnad. Inte värt priset iallafall. Kanske måste den användas under en längre tid för att ge mer resultat. Återkommer om det.



Hårsnoddar från Blax. Fungerar perfekt till mitt relativt tunna hår men jag tror det skulle bli svårt för er som är lyckligt lottade med tjockare hår. Hoppas få se resultat i form av mindre slitet hår om några månader. "Trolltoffsen" som mannen min kallar det åker ju upp ganska ofta här hemma.

Nu jobb!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0