2 av 5

Hemma efter stägning på jobb. Den här dagen har gått lååångsamt. Som vissa dagar bara är. Det känns som att jag går och väntar på något men livet är här och nu.


Det gäller att göra varje dag speciell. Ibland känns det lite svårt att finna det där lilla extra. Då kan man alltid köpa sig lite lycka. Skämt å sido. Iallafall blev jag glad då jag såg att HM äntligen bestämmt sig för att ta in något annat tryck på pojkavdelningen än hemska Spiderman. Tummen upp för Barbafamiljen.




Vissa dagar längtar man hem mer än andra. Idag har varit en sån dag. Då jag önskat efter dusch, mat och sömn. Men att längta är något positivt. Som jag kramade på min L när jag kom innanför dörren idag. Imorgon ska mina killar hämta mig efter jobb för storhandling och sedan ska vi mysa hela kvällen lång. Planen är dessutom massage med nya lotion som jag handlade på lunchen idag. Apoteket har 20% på produkter från Estelle och Thild just nu. Fynd.



Har kännt mig så otroligt sugen på något hela dagen. När jag kom hem hamnade Ls godispåse mitt framför näsan på mig och vips var den några bitar mindre. Usch. Dålig karaktär vilket antagligen resulterar i risig mage imorgon. Var det värt det? Nej. Verkligen inte. Äckligt.

Tid att sova. Någon måste ju jobba helg också. Avslutar med dagens roligaste ala Liam imorse...

"Liam vill du ha en smörgås?"
"Nej tack mamma jag ska göra en viktig sak!"

Sen gick han och bajsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0