5 av 5

Wihhohoohooho...

Idag var dag fem av fem på jobb vilket innebär att jag är ledig imorgon. Missuppfatta inte. Jag älskar mitt jobb men det är faktiskt behövligt med en paus ibland.



Kom hem trött ikväll men mannen min gjorde mig glad som lagat riktig husman till middag. Det här med maten känns otroligt bra. Vågen visade minus 7 kilo imorse. Det är fortfarande för hälsan och att magen ska må bra som jag äter som jag gör men det är pepp att se kroppen förändras till det bättre. Kanske tom kan våga visa mig på stranden i sommar. Fortsättning följer där.



Efter maten tog min stora älskling disken och min lilla hjälpte mig att dammsuga.


 

Passade även på att byta till nya handdukar, damma och plocka undan. Skönt att slippa tänka städ när man är ledig. Imorgon vill jag njuta.



Räkningarna är betalda och månadens papper insorterade i pärmar. Tänk snart är januari slut. Första månaden av 2011 har sprungit förbi.



Det ska bli underbart skönt att lägga sig för att sova snart. Imorgon är en ny härlig dag och dessutom lön. Tror många väntat på det lite extra denna månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0