Här händer ingenting

SLÄPP UT MIG! Jag blir galen av att vara bara här hemma. Här händer ingenting och det är väl det som är meningen när man är sjuk och ska vila men fy så trisst. Idag vaknade vi halv nio, såg på TV, åt frukost och mina killar gjorde sig iordning för ett besök hos farmor och farfar. När de lämnat hemmet runt elva gick jag och la mig för att sova. Sov till tre och sedan har jag tagit en dusch och suttit här vid datorn. Jippi.




Min morgonrock från Lexington. Julklapp från mannen min. Har kommit väl till pass de senaste dagarna.



Kan man vara trött på att sova?



Tända ljus är väl det mest spännande som sker.



Men våra blomster slår ut lite mer för varje dag och det innebär väl att det går åt rätt håll?



Nu har vi tänt Herr Kanin här hemma så inga monster kommer i nattmörkret även om det inte finns några monster.

Killarna är hemma igen. Liam äter lördagsgodis. Det glömmer ni väl inte... att det är lördag idag? Mannen min ska iväg och handla. Det blev inget med det igår. Soffmys istället. Mycket trevligare. Men nu behövs det middag. Tror det blir sallad. Det enda som går ner i magen och får stanna är verkligen ingen magstark mat. Tur jag ändå inte känner smaken av vad jag äter. Tror jag ska tvinga han till videobutiken också och sedan till att spendera kvällen med mig. Jag behöver lite social kontakt.

Lovar att försöka bli lite roligare med bilder här på bloggen. Just nu orkar jag dock verken fånga treåring på bild eller se mitt bleka jag i foto form.

Nu tid för Alvedon!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Yeeej! Du sätter dig själv först och vilar och återhämtar dig! Jag är stolt över dig! Och det blir interoligare än så när man är sjuk! Men jag finns ett samtal bort om du vill snacka av dig!!! Imorgon ska jag till affären själv, kanske tele konferens när jag är där?!

2011-01-08 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0