JUST IDAG ÄR JAG STARK

Tiden går så jäkla snabbt. Snart har halva januari gått. Vart tar alla dagar vägen?

Idag började jag dagen på banken, vårdcentralen och ICAN. Sedan hem för två timmars vila innan mina killar kom hem. Liam såg på film, jag sorterade tvätt och mannen min lagade mat. Är verkligen bortskämd nu för tiden med en man som inte låter mig sätta min fot i köket. Är sjukt stolt över min stora älskling som promenerar eller gymmar varje dag, jobbar, hämtar/lämnar på dagis, lämnar in papper, tvättar, diskar etc. Bortskämd är vad jag är och DET är jag värd ;)



Nya tulpaner i vackert ljust rosa fick följa med hem från affären idag.



Mys ljusen tända.



Älsklingens goda middag till sin fru. Det går galet bra med magen nu. Äter mycket frukt och grönt, lite fisk,kyckling eller kött och ännu lite mindre kolhydrater som bröd, pasta eller ris. Känns fantastiskt när jag varit beroende av tabletter så länge och dessutom fortsätter vågen att visa på minus. Nu längtar jag tills jag är tillräckligt frisk och isen försvunnit från vägarna så jag kan lägga till lite motion i vardagen. Känner att denna våren sommaren är min/vår. Det viktigaste är dock inte kilona utan välmående. Att få känna sig frisk och sund.



Städat kök efter dagens middag. Jag har pratat i telefon med underbaraste Linnea och mannen nattat Liam. Nu njuter vi lugnet här hemma och jag tänkte fixa lite med våra album. Har stått på min mentala att göra lista sedan lääänge.



Är det tillåtet att tycka att man är SÅ bra. Just idag känner jag att jag/vi är så otroligt duktiga. Att vi nått många mål och fortsätter att kämpa. Att vi är på väg mot något ännu bättre än bra. Den här våren är VÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0