Lillebror

Började dagen lugnt med sovmorgon till klockan tolv. Det var helt underbart och jag känner att jag är på god bättringsväg nu. Efter lite lunch och tid framför datorn tog jag tag i det där städet som jag duktigt skjutit fram ett bra tag i tiden. Det är ett litet delmål jag har att sänka kraven på vad som är okey här hemma och det går kanske lite för bra ;)

 



Då jag röjt undan unnade jag mig själv ett litet hemma SPA med peeling och underbara dofter i duschen. Avslutade med Victoria Secrets body spray och myste en stund i soffan i nya Lexington morgonrocken.



Sedan kom mina älsklingar hem. A med ett litet leende på läpparna. Berättade att han blivit tillfrågad av fröken på dagis om vi skulle bli föräldrar till en till? NEJ är svaret på det. Vi väntar inte någon nr två MEN har en liten L som mer än gärna önskar sig en lillebror i tre års present. Så nu allihoppa om ni får höra detta från Liam är det INTE sant.



Mannen min försvann ner i tvättstugan och jag lagade mat tillsammans med Liam. Kvällens middag bestod av lax med pasta (till Liam själv smakar det tyärr inte längre). Serverades med avocado sallad med pressad citron och en sås med örter toppad med lime.



Då maten var uppäten och disken diskad ville Liam bygga koja så kojabygge blev det. Sedan ville han att jag skulle fota kojjan. Resterande delen av kvällen har vi myst med Babar och massor av böcker. Nu har jag nattat liten och min stora älskling kämpar fortfarande med tvätten medan jag ser TV4s nya program Sveriges Mästerkock med en jury som består av stjärnkockarna Markus Aujalaey, Leif Mannerström och vår favorit Per Moberg.



Snart ska jag drömma mig bort i underbart nybäddade sängen med nya Sköna Hem. Imorgon vaknar jag till första dagen av fem på jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0