Matnyttigt

Gahhhhhhhhhhhhhh!!! FÖRLÅT att jag klagar men detta är förbannat tradigt. Längtar tills jag orkar jobba en hel dag igen och kan somna sådär härligt uttröttad på kvällen i vetskap om att jag gjort något bra av min dag. Vila för att bli frisk är väl ioförsig en god sak men men.




Middag idag. Mannens kycklingssallad till frun i huset. Kyckling, grönsaker och kronärtskocka. Mums.



Själv valde han en annan version med räkor och ägg.



Laddat med vitaminer. Detta med magen gör det svårt för mig att äta men inget ont som inte för något gott med sig. Nu får jag verkligen en anledning till att lägga om min kost.



Världens bästa middagssällskap.



Kvällens roligaste. Rensa räkningslådan. Blir de färre om man skriver fint?

Jag sitter i ena sidan av soffan. Mannen i andra. Liam sover. Jag är trött men inte TRÖTT. Ska väl gå och läsa några sidor i min inte alls spännnde bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0