Solsken

Ytterst trött på att tycka synd om mig själv. För det gör jag. Jag tycker SÅ otroligt jäkla synd om mig själv just nu. Det är äckligt och negativt. Hur kan livet som kännts så positivt helt plötsligt kännas som det motsatta? Jag tänker strunta i att tycka synd om mig själv nu och göra något åt det jag kan påverka. För vad hjälper det att gå runt med dåligt samvete över ting när energin istället kan läggas på så mycket annat som att göra saker bra igen. Därför tänker jag inte lägga mer känslor över att jag känner mig otillräcklig på alla plan nu. Det får väl vara så ett tag då. Världen går inte under för att jag inte är där. De och det som betyder något finns kvar ändå. Jag är så arg och less på allting nu att jag är beredd att sparka och slå för att det ska bli bra igen.





Mitt SOLSKEN!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack gumman för attdu besämmer dig för att ta hand om dig själv! Du är viktigast! Du måste orka! Jag är rädd om dig!! Va hemma från jobb nu o vila dig tills du har ny energi och orkar!!! Ring om du behöver kräkas av dig lite!!! Puss och kram

2011-01-05 @ 00:00:50
Postat av: emelie&hugo + vilma

Mommy M! Här kommer en tanke till dig när det känns jobbigt...

”The greatest glory in living lies not in never falling, but in rising every time we fall.”

-Nelson Mandela.



”Den största välsignelsen i livet är inte att aldrig falla, det är att varje gång resa sig igen.”



STOR kram från en som ibland faller väldigt djupt...

2011-01-05 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0