1a pris



Denna dagen startade till skillnad mot gårdagen då Liam bestämde klockan tre på natten att det var morgon och inte somnade om väldigt bra. Jag fick nämligen svar att jag vunnit detta fina linnet från RoseMunde hos Gizmolina. Tack för det.






Efter möte på jobb har jag spenderat några timmar i sängen. Efter Liams tidiga morgon igår och mina numera sena kvällar ligger jag efter på sömnkontot. Har gått och blivit beroende av Big Brother som inte slutar förrän elva och sen måsta jag alltid läsa liiiite innan jag somnar. Måste sluta upp med detta. Jag är inte människa om jag inte sover åtta timmar varje natt. Det är bara så svårt att slita sig när vi myser i soffan bara mannen och jag.



Igår blev en riktig tråkdag med tvätt och städ. Kände att "Nej. Idag måste något roligt ske!" så jag tejpade upp min Olle Eksell affisch på köksdörren. Älskar den. Planen är även svart ram men det får komma så småningom. Nu sitter den där och gör mig glad.



Älskar vår lägenhet. Gårkvällen spenderades tillsammans med våra fantastiska vänner Linn och Henrik med deras super söta Leia. De har köpt ett så fint radhus här i staden. Lite avis blev vi nog. Markplan, trädgård och diskmaskin är ju inte helt fel. Samtidigt är detta vårt hem och det är svårt att föreställa sig att det skulle kännas lika "rätt" någon annanstanns men den dagen kommer förhoppningsvis då vi känner att "Här vill vi bo!" Under tiden väntar vi på att lägenheten ska öka lite till i värde och pengarna ska växa på sparkontot.




Nu har jag tagit tag i lite pappersarbete. Hur det nu kommer sig att det alltid finns sådant efter att man blivit förälder? Det är sjukpenningar hit, läkarbesök dit, BVC, tandis, VAB etc. etc. MEN nu är planen att fortsätta dagen på IKEA tillsammans med underbara Åsan. Jippi!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha jag är sån jäkla torsk på big brother!!!!!! Men varför är halva skåne instängda i det dör huset? Det måste va tomt på gatorna hos er!!! ;) visst är den där jävla rodney äcklig????? (och såg du hans GIGANTISKA sn*pp häromdagen?) Och nicky, bläääää! (jag är inte bara mamma, jag kollar på big brother också!!) puss!

2011-03-03 @ 17:00:11
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0