Bilder Ur Livet

Denna helgen har varit mig mot. Har "sprungit in i väggen" totalt. Förkyld och såååååå trött. Det enda som hjälp mot huvudvärken som medföljt är att äta. Nu sitter jag här och mår illa över allt jag tryckt i mig och humöret är inte på topp. Tur det är en ny vecka imorgon.


Jag och Liam har trots allt haft en mysig helg. Mannen har jobbat lördag och söndag plus spelat årets första golfrunda. Idag fick även liten följa med ut och spela med sina alldeles egna golfklubbor samt bag. En för tidig treårspresent från pappan hans.








"Titta mamma!" Liam prövar sina nya Adidas gympaskor som skulle vara på HELA dagen igår. Varför han sitter på köksbordet? För att han är vårt lilla busfrö.







"Mamma. Jag jillar små lego. Det gör jag faktiskt!" Smålego är roligt. För tillfället är det mest hus som byggs eller bondgård och låt oss inte glömma garage. Det snickaras dock inte endast ihop av lego utan även av dvd omslag, böcker, tidningar, filtar, leksaker och diverse.











"Jag älskar solen mamma!" Äntligen har vi fått lite ljus och värme. Gårdagen spenderades på utegården. L lekte medan jag solade på trappan. Trevligt.











"Måla en gädda till dig mamma!" Jag älskar när liten ritar/målar varpå vi säger.. "Vilken fin teckning. Vad är det för något!?!" Gissar man på någon slags fisk, ett farligt djur eller någon i familjen får vi oftast rätt.













"Pappa! Mamma brände bullarna. Vi kunde inte äta dom!" JA... det gjorde jag. Så kan det bli ibland när man har tusen saker igång samtidigt med en treåring springades runt fötterna. Tur mannan har bakat en äpplekaka till oss att mummsa till Solsidan. Det är en "bli glad kaka" har vi bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0