Kalas



I Torsdags var det födelsedag, i fredags kom mormor och morbror från Storstaden, i lördags gjorde resten av den Skånska släkten oss sällskap på Liams TRE årskalas. Klockan tre började kalaset och innan dess var pappan på golfrunda, mamman i stan och fikade med lillebror medan Liam matade ankorna i parken med mormor.



Stolt mamma och pappa. Är förresten ruskigt trött på min frisyr men vad ska jag göra? Spara till långt går inte över natten. Slingor blir dyrt och inte en engångsförtelse eller bara låta det vars? Återkommer om det. Här var iallafall jag och mannen i mitt liv innan kalaset startade.





Kalasfixat kök.







Blå Moln, Pippi och massvis med socker.



Liten hjälper till.



Provsmakar lite.



Sen kom gästerna med massor av paketer.



Farmor och farfar gav Liam djur från Schleich. Förra året var det bondgårdsdjur denna gång FARLIGA djungeldjur.



Som självklart skulle vara med på hela kalaset.



VARSEGODA!!!



Fika i vardagsrummet.



Sen var det tid för tårtan som As bästa vän gjort så fin.



Blåser ut ljuset.



Gott.



Flera presenter.



Farliga krokodilen från morbror blev en favorit.



Vad kan detta vara !?!



Efter fika och tårta stod fiskedamm näst på schemat.



Tur det bara var vuxna på kalaset så L fick fiska upp godis till alla.



Liten kalaskille som var riktigt nöjd efter kalaset. Trötta efter allt socker var vi allihoppa så lördagskvällen spenderades efter god middag framför Alfons Åberg i soffan.

TACK alla underbara för att ni kom för att fira L!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0