Minnen

Efter vad som kanske inte varit den allra bästa dagen är jag lycklig som får komma hem till mina två älsklingar. Har tagit en varm skön dusch och slagit mig till ro i soffan. Snart kommer mannen hem från gymmet. Då blir det Big Brother och sen middag.



Häromkvällen sorterade jag bland alla hundratals mappar på datorn med tusentals bilder. Tanken är att fortsätta göra album. Har tidigare gjort ett album till Liam från hans första år och ett från dopet. Ett album med porträtt bild samt klassfoto från dagis och kommande skolår har även det blivit i ordning. Nu tänkte jag fortsätta med ett album för varje födelsedag och ett för varje jul. Vilken tid det tar. När jag hela tiden fastnar vi alla underbara minnen. Som detta fotot t.ex. Då vi fick se vår skatt för första gången. Var någonstanns runt vecka 18 och vi fick även reda på att det var en liten kille där inne i magen. Våran underbaraste Liam.



Sen växte magen och här väntade vi på att liten skulle bestämma sig för att komma ut till oss i världen. 11 mars var BF. 24 mars fyller Liam tre år. Tre år och nio (tio) månader av obeskrlivlig kärlek. Idag har jag svårt att minnas hur det kändes med bebis i magen men jag kan inte låta bli att längta till att få vara med om detta flera gånger.

En helt ny liten familj på tre en vecka efter födsel. Detta foto sitter i förstoring i vardagsrummet och ligger oss varmt om hjärtat. Vi är så otroligt vackra alla tre trots allt vad det innebär att ett litet barn kommer till världen.



Vår lilla plutt några veckor gammal. Världens sötaste och den mest perfekta lilla bebisen vi sett. Att skaffa L var det absolut bästa som hänt oss. Det finns inte ord nog att beskriva hur vi känner inför vårt lilla busfrö som har varit just vår LIAM sen dag ett.



Vi tre tillsammans i den stora världen.

Som skrivet det är svårt att slita sig från att se igenom alla bilder och jag önskar vi kunde se dem varje dag. Som en påminelse om att tiden går fort, att vi ska leva idag och vilken oerhörd lycka det är att få vara en familj!


Kommentarer
Postat av: emelie

Underbart inlägg! Tänk att de fyller 3 år nu... Makalöst!



kram å trevlig söndag

2011-03-06 @ 13:25:12
Postat av: Mamma och mormor

2011-03-07 @ 12:05:42
Postat av: Mamma och mormor

Å, vad hrärligt att läsa om din lycka med minnen och att vara familj. Jag håller med att det är viktigt att leva och njuta i stunden här och nu. Tänk att jag har varit mormor i tre år snart, fantastiskt vad tiden går fort och jag längtar så tills jag snart får rå om er mina käraste.

2011-03-07 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0