Vår största kärlek



Tänk att för tre år sedan låg jag på BB med värkar. Varje klockslag av denna dag är alldeles speciell för både mig och A då vi minns dagen före dagen då vi vart mamma och pappa för första gången. 05.00 den 23 mars 2008 gick vattnet efter en natt ond av värkar och den 24 mars 00.23 kom vår lilla Liam ut till oss.



Bild från tidigare i veckan på vår lilla stora kille som absolut ska ha sina Converse på sig inomhus. Låt gå tills de börjat användas ute då sätter vi stopp och NEJ det är inte okey att äta godis mitt i veckan men om man har en mamma som arbetar helg är det ibland ett undantag för att få lite extra myskänsla tillsammans.



En liten kille med massor av bus i sig SOM jag älskar att vara din mamma och hitta på massor av tokiga ting tillsammans. Innan jag fick barn var en av mina önskningar att jag skulle försöka att inte alltid falla in i mönster. Ni vet måndag till fredag är vardag och helgen rolig. Det är faktiskt helskoj att bygga kojor, gå till parken eller baka bullar även mitt i veckan. En skön paus bland alla måsten.



"Titta mamma!"

Att få hålla din hand, känna ditt lilla huvud mot min axel, torka dina tårar, pussa på din kind, blåsa på det onda, säga nej, köpa lördagsgodis, plåstra om, pärla, måla, pyssla, hoppa i sängen, gå upp mitt i natten, skratta åt alla dina bus osv ... även om det är tungt ibland älskar jag varje sekund. Att vara förälder är så mycket mer än vad man kan föreställa sig med tusen gånger mer kärlek än någon kunnat drömma om.



 Liam längtar så otroligt efter sin födelsedag imorgon. Det planeras vad som ska tas med till kalaset till dagis, vad han kommer få i present och vilken färg det ska bli på tårtan på lördag. Detta är första gången han själv kan önska. Jag älskar att fixa och ordna inför kalas och roligast är såklart när jag får plocka fram barnasinnet i mig.



Gonatt den underbaraste sonen i världen. Imorgon när du vaknar är du tre.

Mamma och pappa älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Lilla killen har blivit så STOR! Tre år är verkligen stort!!!!!!!



Grattis i förskott, stora lilla killen. Kramar från Emma, Jonas och Charlie i staden långt borta... :)

2011-03-23 @ 21:37:28
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis på födelsedagen Liam! :)

2011-03-24 @ 09:56:35
URL: http://ausas.wordpress.com
Postat av: Nickan

Hälsa storkillen Grattis från mig:)

2011-03-24 @ 13:17:29
Postat av: Mormor

Ja det är fantastiskt vilken lycka och gåva det är att få barn och tänk att han redan är tre år.

Det ska bli så himla mysigt att få träffa er alla i morgon och få vara med och fira mitt barnbarn med släkten på lördag.



Ses i morgon

2011-03-24 @ 13:40:49
Postat av: emelie med Hugo å Vilma

GRATTIS till fina Liam! Blir det kalas i helgen mån tro?



kram,

emelie

2011-03-25 @ 08:18:51
Postat av: Anonym

Nu tycker jag det varit lite för lite inlägg här på sista tiden... Vill se bilder från treårskalaset ju!!!!!!!



2011-03-30 @ 19:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0