Barnrum

Det blir mycket prat om bebis här på bloggen nu. Vilket jag ioförsig inte tror ni har något emot ;) Det är svårt att låta bli att se efter bebiting när det var så länge sedan sist. Längtar tills det känns som tiden är inne för att plocka upp Liams bebisplagg från källaren. Vet en storebror som är väldigt glad i att få dela med sig av sina saker till liten.



Bild lånad från Sköna Hem.

Jag har fullkomligt förälskat mig i tyget från Sandbergs med luftballonger. Finns även som tapet. Passar både flicka och pojke!


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Det är SÅÅ mysigt med bebisprat :)



Jag hann inte prata så mycket med grannarna, hoppas att jag stöter på dom snart igen :) Men det blir säkert en sommarbebis, hihi. MYS! Vi går på södertull. Ni då?



Kram

2011-11-20 @ 11:21:47
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0