Huvudvärk

Blev tidigt hem från jobb idag pgr av huvudvärk. När jag blir av med det ena (illamående) får jag något annat istället. Hade jättemycket huvuvärk med Liam och hade hoppats att slippa det denna gång. Har spenderat eftermiddagen i fosterställning i ett mörkt tyst sovrum. Det är dock inte så lätt att få bli där med entusiastisk tre åring som kommer hem från dagis och vill att fredagsmyset ska starta nu, nu NU. Mannen står i köket och lagar kyckling i spenat med vitlök och soltorkade tomater. Kan huvdvärken bero på järnbrist?  



Igår kväll fick jag en känsla av att det ligger en liten Charlie i magen. Jag har älskat det namnet sedan länge men A är inte lika glad i e`t. Övriga namnfunderingar är Lucas, Ebba eller en Elin. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Charlie är jättefint! Särskilt på killar tycker jag. Våra grannar har två pojkar som heter Charlie och Freddie, supersött :-) Trevlig helg!

2011-11-18 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0