Moderlig

Hjälp. Jag är helt slut på energi. Ioförsig inget nytt de senaste månaderna. Positivt är att det värsta illamåendet har lagts sig och jag hoppas det håller i sig. Dock drabbas jag av tillfälligt illamående ofta precis efter mat. Direkt omvänt till hur det varit de tidigare månaderna. Då har jag velat äta allt som kommit i min väg och mycket. Under tiden jag ätit har illamåendet gett med sig. Annars varat konstant hela dagen. Nu är jag lycklig att det bara är för stunden dock har min aptit helt lagt om. Från att ha lust till allt är det nu extremt svårt att göra magen min nöjd. Kan vara toksugen på något för att i nästa sekund känna extremt illamående mot just detta. Något annat som svänger är mitt humör. Kan komma på mig själv att brinna upp i en diskussion för ingenting. Eller helt enkelt få totalt slut på tålamod sekunden jag kommer innanför dörren och har därav avsagt mig allt som har med hushållet att göra. Dock går jag och är irriterad för att det behövs städas, tvättas och handlas. Fast jag orkar inte göra något åt det och istället blir det mannen min som får dra det stora lasset medan jag sover. Han är en hjälte den karl.



Köpte hem Burt Bees Body Lotion till magen häromdagen. Nu ska jag endast finna lite tid och ork. Det känns som det är en trend med nummer 2. Jag har slängt det dåliga samvetet och istället är jag nöjd om jag orkar med livet i sig. Allt annat får ta sin tid. Eller så får vi helt enkelt anlita städhjälp innan bebis kommer ut. Under tiden njuter jag av att Liam viskar hemligheter till sitt syskon i magen och att A tycker jag är vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0