Väntan

I väntan på att jag ska fyllas av energi igen har jag spenderat dagen i sängen med mobilen på ljudlös. Tagit igen lite sömn och läst "bibeln"...



Helt fantastisk kvinna. Denna samling av blogginlägg och krönikor ska läsas en stund i taget. För att riktigt kunna ta till sig alla ord som sitter precis på rätt plats.

Nu är det tid att ordna upp både hem och mig själv. Klockan sju väntar vi besök. A har tagit hit en mäklare för gratis värdering av lägenheten. Jag vill inte flytta men A säger att det är bra att se vad vi har för möjligheter. Tydligen står människor i kö för att flytta in i hus som dessa. Jag kan förstå dem!


Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Jaha, är det en bostadsrätt ni har? Det är ju kanon ju!



Kram kram

2011-11-16 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0