BakaBakaLiiiitenKaka

Har gått och fått skrivkramp. Tiden mellan inläggen blir lång pgr av sjukdom, brist på insperation och humörsvägningar DELUXE. Den här veckan. Det har skett otroligt många ting. Vad hände? Stora förändringar i vardagen plus positivt och negativt på sms och facebook. För oss, för familjen och för vännerna. Jag vet. Det är aldrig intressant när vi skriver i gåtor. Ibland är det dock nödvändigt. Ska försöka vända min negativa energi. Till något mer vettigt. Idag har jag. Putsat fönster. Ett steg framåt. O så har jag rensat. Ut med sommargareroben för att genast fylla upp med en vintergarderob i dubbel storlek på samma yta. Tur jag kan trolla. O städat det vanliga.

Där. Nu tog den slut. Orden. Lägger in några bilder till er istället. På någon som alltid gör mig glad.











En klassisk muffinsmet någon gång tidigare i veckan!


Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Du skriver så bra och jag älskar dina inlägg - hur få de än är! Du ger MIG ljusglimtar i vardagen :-).



Kram på dig MommyM!

2011-10-10 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0