Äppel Päppel

Vi har haft en underbar helg tillsammans på landet. Hösten har gjort sig påmind. Vi har myst med den. Jag fortsätter leka med min nya kamera. Mannen min skrattar åt hur jag vrider mig i olika vinklar för att fånga ögonblick. Blir glad av era kommentarer. Äntligen har jag funnit något som glädjer mig lite utöver det vanliga.






















































(Liams kläder: Byxor Oii Barnkläder T-shirt HM)


Nu är vi hemma i stan igen. Imorgon är det vardag. Vad gör det när vi har världens härligaste helg med oss i minnet!




Kommentarer
Postat av: Farfar

Vilka fantastiska bilder du tar med den nya kameran, Mikaela. Bild nr 1 vill jag bums ha på papperskopia för rama in och sätta på skrivbordet!

Går det att ordna?

2011-09-12 @ 22:51:31
Postat av: Mamma och mormor

Å, det skulle jag önska mig också!

2011-09-14 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0